vasárnap, október 09, 2022

Keresem az Utam - hivatástisztázó hétvége Esztelnek - 2022. okt. 21 és 23 között

Keresem az Utam – hivatástisztázó hétvége

Talán első hallásra nem tudsz mit kezdeni azzal, hogy hivatástisztázó hétvége. Mi lesz ott, kinek is kell az? Részt vegyek-e rajta?

Meg vagyunk győződve arról, hogy mindegyikünknek van egy ajándékba kapott hivatása, amit ha felismer és válaszol rá, akkor biztos kiteljesedik az élete és megtalálja az igazi öröm forrását.

Ebben szeretne segíteni ez a hétvége. Hiszen van, aki még nem tudja merre is kellene haladnia: alapítson családot, szentelje életét Istennek (papként, szerzetes, szerzetesnőként)?

Ugyanakkor van, aki nagyon is tudja hová hívja a szíve, de még nem biztos, hogy eljött-e az ideje, hogy most lépjen vagy később. Talán ott motoszkál benned a kérdés: fel vagyok-e eléggé készülve a válaszra, tudok-e felelősséget vállalni másért?

*És még egy nagyon-nagyon fontos dolog: ezen keresés ideje alatt alkalom lesz egy új módon megismerkedni Istennel, evangéliumával és önmagaddal.

Figyelem! Jöhet az is, aki már volt ;) Aki már volt ezen a hétvégén, de úgy gondolja, hogy rég volt az és szeretné újra átimádkozni a hallottakat, most ő is csatlakozhat. 

Helyszín:

Esztelnek – Ferences Kolostor Időpont: Október 21-23.

További részletek és jelentkezés: www.ferencesprogramok.ro

frtibi@gmail.com / 0746774701

Nincsenek megjegyzések:

Maradjatok bennem, akkor én is bennetek maradok - Húsvét 5. vasárnapja

Kép forrás helye itt érhető el Az imént felolvasott evangéliumi szakaszban mondja Jézus: „Én vagyok az igazi szőlőtő, és Atyám a szőlőműves...