péntek, november 20, 2020

Újra együtt imádkozik az egész világ – Az Esztelneki Ferences templom közössége is csatlakozik

 „Ahogy a világméretű kezdeményezés honlapján olvassuk: Jöjjetek, Atyám áldottai!
Jézus, a világmindenség Királya azt mondja: Vegyétek birtokba a nektek készített országot, mert ennem és innom adtatok, felruháztatok, befogadtatok, meglátogattatok... Azt ígéri, hogy akik jót tesznek másokkal, azok elnyerik jutalmukat az Ő országában.
Mutassuk ki együtt hitünket a világ felé, készüljünk közösen a 2021 szeptemberében tartandó 52. Nemzetközi Eucharisztikus Kongresszusra.” 


A világméretű szentségimádásra nem csak Magyarországon van lehetőség csatlakozni, hanem a világ bármely pontján, így Esztelneken is.


November 21-én, Krisztus Király ünnepének előestéjén 17 órától szentmisét mutatunk be és a szentmise után egy órás szentségimádást tartunk az Esztelneki Ferences templomban (163-as szám). 


A járvány ügyi törvényeket szem előtt tartva csatlakozzunk a szentségimádáshoz, aki fizikailag nem tud jelen lenni a templomban, az a fenti időpontban lélekben csatlakozva a templomban lévőkhöz, imádkozzon otthon.

Erre a linkre kattintva, nevet és email címet megadva, lehet feliratkozni, csatlakozni az Esztelneki szentségimádásra/hoz: https://corpusdomini.iec2020.hu/#/esemeny/1194 de ha nem sikerül, akkor jelezni kell nekem a frszilveszter@gmail.com címen vagy Facebook üzenetben és én elvégzem a feliratkozást. 

fr. Szilveszter ofm

templomigazgató

Nincsenek megjegyzések:

Maradjatok bennem, akkor én is bennetek maradok - Húsvét 5. vasárnapja

Kép forrás helye itt érhető el Az imént felolvasott evangéliumi szakaszban mondja Jézus: „Én vagyok az igazi szőlőtő, és Atyám a szőlőműves...