péntek, március 22, 2019

Hálás köszönet a „Fogjunk össze…” felhívás kapcsán beérkezett támogatásokért

Február kezdetén tettem közé a „Fogjunk össze az Esztelneki Ferences Kolostor felújításának érdekében” felhívást. Ez a felhívás hála Istennek nem süket fülekre talált, hisz többen voltak, akik már reagáltak rá, és banki átutalásos adományukkal siettek segítségünkre illetve olyan személyek is voltak, akik kézbe adták támogatásukat, illetve ezen az úton faanyag is érkezett már.

Kedves mindannyiuknak Isten fizesse jó szívű támogatásukat, segítségnyújtásukat!

Február 15-e előtt hat személynek mondtam köszönetet itt a blogon, most nyolc személynek, egy polgármesteri hivatalnak, egy alapítványnak, egy zarándok utazási irodának illetve egy magánvállalkozónak szeretném megköszönni támogatását.

Hálás köszönet minden adományozónak, különösképpen a testvértelepülésről jött nagylelkű segítségért, Segesd Község Önkormányzata és az Alapítvány Segesdért 1-1 millió forinttal támogatja a kolostor helyreállításával kapcsolatos munkálatokat. Ferences közösségünk nevében köszönöm az adományt Péntek László polgármester úrnak, a testület tagjainak, valamint Dr. Mohr Tamásnak, az alapítvány elnökének és a kuratórium tagjainak. Személy szerint sajnálom, hogy a Segesdi csoporttal március 15-én nem találkozhattam, mivel nem voltam idehaza, de remélem, hogy ami késik, az nem múlik…
Hálás köszönet az 50.000 forintért a Via Sacra zarándok-utazási iroda vezetőjének, Budai Andrásnak is.

Ezen kívül banki átutalással február 15-én L. Andrea Nóra Judittól és B. Mátyástól (B. Mária), február 18-án id. K. Sándortól, T. Kinga Katalintól, F. Emőkétől (másodszor), február 26-án D. Gabriellától, valamint március 1-én J. Alfonztól és K. N. Stefantól érkezett adomány. Illetve M. Páltól hat köbméter faanyag.
A mostani és a korábbi átutalásokból 13.950 lej gyűlt össze plusz a 2.050.000 HUF.

Mivel a banki átutaláson vannak feltüntetve a nevek, ezért nem tudom, hogy az illető személyek hozzájárulnának-e ahhoz, hogy teljes nevüket közé tegyem-e vagy sem. Ezért úgy döntöttem már a múlt alkalommal is, hogy csak a vezetéknév kezdő betűjét és a keresztnevet írom ki, hogy az illető személy lássa, célba ért adománya.

Szeretném remélni, hogy egy-két héten belül újabb nevekkel és köszönetnyilvánítással jelentkezhetem, az újabb támogatások miatt.

Isten fizesse mindannyiuk jószívű adományát, kitartó imáját és fáradozását kolostorunk felújításának ügyében!

Hálás köszönettel és imával,
fr. Szilveszter ofm

Esztelnek, 2019. március 22.


Nincsenek megjegyzések:

Maradjatok bennem, akkor én is bennetek maradok - Húsvét 5. vasárnapja

Kép forrás helye itt érhető el Az imént felolvasott evangéliumi szakaszban mondja Jézus: „Én vagyok az igazi szőlőtő, és Atyám a szőlőműves...