szerda, február 13, 2019

„Az esztelneki ferences kolostor helyrehozatalára” - avagy képes beszámoló a munkálatokról

Hála Istennek jó tempóba haladnak a felújítási munkálatok. Állításomat néhány újabb képpel is alá szeretném támasztani.
Ugyanakkor hálás köszönetet szeretnék mondani mindazoknak, akik bátorítanak, akik imáikkal támogatnak és anyagilag segítenek a nagy álom megvalósításában.
Előbbiek nevének többségét az Úr ismeri, utóbbiak többségének nevét én is tudom, mert az átutalás, vagy a kézbe adás nem igazán történhet inkognitóban. Bár az utóbbira is van példa, kettő is.

Lassan egy éve annak, hogy Facebookon megkeresett egy kedves fiatal hölgy Budapestről azzal, hogy: „a 11. kerületben találtam egy borítékot a kapualjban ahol lakom, csak annyi van ráírva hogy Szilveszter testvér részére” és e borítékban volt 50.000 Forint, ami G. I. kutakodásának köszönhetően eljutott hozzám.
Decemberben pedig egy másik boríték jutott el hozzám, szintén Budapestről, amiben 600 lej volt és a Jótevő csak ennyit irt rá „az esztelneki ferences kolostor helyrehozatalára”.

Akiknek nevét megismerhettem a banki átutalásból, postai utalványról, vagy, mert kézbe adták adományukat a következők: Q. Stefan, V. Attila, F. Emőke, S. Balázs, Via Sacra utazási iroda, K. Sándor, Cs. Tamás, D. K. Franciska, Ny. Anikó, T. I. Beniamin, L. Imre. 

Hálás köszönet mindannyiuknak, akik a „Fogjunk össze az Esztelneki Ferences Kolostor felújításának érdekében” felhívásra reagálva imával és pénzbeli adománnyal siettek segítségünkre (Budapesttől Esztelnekig, Nagyváradtól Csíkszeredáig, Marosvásárhelytől Kézdivásárhelyig, illetve Parajdtól Sepsiszentgyörgyig), vagy ezután fognak segíteni. Örömmel vettem tudomásul, hogy vannak személyek, akik gyűjtést szerveznek a nagy cél megvalósulásának érdekében.

Isten fizesse mindannyiuk jószívű adományát, kitartó imáját és fáradozását!

Hálás köszönettel és imával, 
fr. Szilveszter, Esztelnekről



Nincsenek megjegyzések:

Maradjatok bennem, akkor én is bennetek maradok - Húsvét 5. vasárnapja

Kép forrás helye itt érhető el Az imént felolvasott evangéliumi szakaszban mondja Jézus: „Én vagyok az igazi szőlőtő, és Atyám a szőlőműves...