szombat, április 04, 2020

Felemelsz - You Raise Me Up | a prayer by the Regnum Christi family

Dalszöveg:
Mikor szomorú vagyok és a lelkem is kimerült,
Mikor bajok jönnek és szívem túlterhelt,
Akkor nyugodt vagyok és csendben várok,
Míg te jössz, és leülsz egy kicsit velem.
Refrén: Felemelsz, így hegyeket tudok megmászni.
Felemelsz, hogy viharos tengereken sétáljak;
Erős vagyok, mikor válladon lehetek;
Felemelsz, hogy több legyek magamnál.
Nincs élet – nincs élet az éhsége nélkül;
Minden nyugtalan szív tökéletlenül ver;
De mikor jössz, eltelek gyönyörrel,
Néha azt hiszem, megpillantom az örökkévalóságot.
Refrén: Felemelsz…
Forrás és fotó: NEK Titkársága


Videó: Regnum Christi


Magyar Kurír


Nincsenek megjegyzések:

Maradjatok bennem, akkor én is bennetek maradok - Húsvét 5. vasárnapja

Kép forrás helye itt érhető el Az imént felolvasott evangéliumi szakaszban mondja Jézus: „Én vagyok az igazi szőlőtő, és Atyám a szőlőműves...