szombat, április 13, 2019

Nagyböjti gondolatok: „Mit gondoltok, eljön az ünnepre?”

Április 13., szombat

Ez 37,21-28: Törvényeimhez igazodnak és szemük előtt tartják parancsaimat és teljesítik őket.

Jn 11,45-57: Jobb ha egy ember hal meg a népért, mintsem az egész nép elpusztuljon.

Jézus sokak szeme láttára feltámasztotta a három napja halott Lázárt. Miden olyan egyértelmű lehetne... és azt olvasom, hogy a Főtanács „eltökélt szándéka, hogy megöljék őt”.

Minden készen áll a húsvét megünneplésére, a tömeg már ott van Jeruzsálemben, az emberek tanakodnak: „Mit gondoltok, eljön az ünnepre?”

Magamat is ott látom az ünnepre készülődők között.

Én mennyire várom Jézust? Ő biztosan eljön, de én hogyan leszek jelen?

Forrás: nagyböjti és adventi üzenetek listája

Nincsenek megjegyzések:

Maradjatok bennem, akkor én is bennetek maradok - Húsvét 5. vasárnapja

Kép forrás helye itt érhető el Az imént felolvasott evangéliumi szakaszban mondja Jézus: „Én vagyok az igazi szőlőtő, és Atyám a szőlőműves...