kedd, szeptember 18, 2018

Október 7-én az eredeti házasság és család mellett szavazhatunk (Romániában).

Ha a referendumon az igenek győznek, akkor az alaptörvény 48-ik cikkelye a következőképpen módosul: „A család egy férfi és egy nő szabadon választott házasságán, egyenlőségükön, a szülők azon jogán és kötelességén alapul, hogy felneveljék, oktassák és képezzék a gyermekeiket”.

Addig is érdemes megnézni, meghallgatni az alábbi két részes filmet, Téglásy Ferenc filmjét az MTV-én. A házasság kontra élettársi kapcsolat témában. Szereplők: Skrabski Árpád, Kopp Mária, Barsi Balázs atya.

Álljunk ki értékeink mellett és legyen bátorságunk az árral szemben úszni!!!!

Első rész


Második rész

Nincsenek megjegyzések:

Maradjatok bennem, akkor én is bennetek maradok - Húsvét 5. vasárnapja

Kép forrás helye itt érhető el Az imént felolvasott evangéliumi szakaszban mondja Jézus: „Én vagyok az igazi szőlőtő, és Atyám a szőlőműves...