hétfő, december 17, 2018

Advent, az Úr eljön, és sorsközösséget vállal velem.

December 17., hétfő: Ter 49,2.8-10; Zsolt 71; Mt 1,1-17

Különös evangéliumi szakasz! Van ennek valami köze a mindennapjaimhoz? 
A következő néhány szó sokat elárul számomra Istenről: "Dávidnak Salamon volt a fia Uriás feleségétől…" Isten fia egy ilyen famíliába született. 
Gyengeségünk, sebzettségünk nem idegen számára, nem tökéletes emberektől származik, hanem esendőktől, mint én is vagyok.

Advent, az Úr eljön, és sorsközösséget vállal velem.

Erre van szükségem nekem is és a körülöttem élőknek, akivel találkozom: sorsközösséget vállalni velük, nyitott lenni az emberségükre, bármilyen arcával is találkozzam, Isten nem személyválogató.

Forrás: nagyböjti és adventi levelező lista
fel- és leiratkozás, információk: https://szepi.hu/mailman/listinfo/uzenet

Nincsenek megjegyzések:

Maradjatok bennem, akkor én is bennetek maradok - Húsvét 5. vasárnapja

Kép forrás helye itt érhető el Az imént felolvasott evangéliumi szakaszban mondja Jézus: „Én vagyok az igazi szőlőtő, és Atyám a szőlőműves...