szerda, november 07, 2018

Halottak hónapja…- Imre atya írása Stuttgartból

Ha majd kopogtat a halál angyala…
Ha majd kopogtat az én ajtómon is a halál angyala,
akkor azt szeretném még majd elmondani neki, hogy
az életet kerestem, de a halál előtt sem csuktam be a szememet…
a barátot kerestem, de az ellenségnek sem kívántam rosszat…
a saját magam elképzeléseit kerestem, de az áldozatokra sem mondtam nemet…
a csillagokat kerestem, de észrevettem a mellettem szenvedő embereket is…
a boldogságot kerestem, de nem becsültem alá a sorscsapásokat sem…
az igazságot kerestem, de az igazságtalanságok terhe alatt sem váltam keserűvé…
a szeretetet kerestem és számtalanszor találkozhattam vele…
a bölcsességet kerestem, és megpillanthattam ruhájának szegélyét…
Istent kerestem, és Ő annyiszor és annyiszor megtalált engem…
Köszönöm, hogy élhettem!
Érdemes volt!
Ha majd kopogtat a halál, akkor azt szeretném majd mondani:
Szeretnék ismét élni!

Stuttgart, 2018-10-05.
Imre atya

Nincsenek megjegyzések:

Sárkányölő Szent György vértanú – Ferences templom és kolostor védőszentje – Esztelnek

A fölséges és dicsőséges Isten kegyelméből megünnepelhettük templomunk, kolostorunk és templomi közösségünk védőszentjének, Sárkányölő Szent...