csütörtök, október 31, 2013

Ha majd kopogtat a halál angyala... Imre atya írása

Gábor főangyal - Fra Angelico
Ha majd kopogtat az én ajtómon is a halál angyala,
akkor azt szeretném még majd elmondani neki, hogy

az életet kerestem, de a halál előtt sem csuktam be a szememet...
a barátot kerestem, de az ellenségnek sem kívántam rosszat...
a saját magam elképzeléseit kerestem, de az áldozatokra sem mondtam nemet...

a csillagokat kerestem, de észrevettem a mellettem pihegő embereket is...
a boldogságot kerestem, de nem becsültem alá a sorscsapásokat sem...
az igazságot kerestem, de az igazságtalanságok terhe alatt sem váltam keserűvé...

a szeretetet kerestem és számtalanszor találkozhattam vele...
a bölcsességet kerestem, és megpillanthattam ruhájának szegélyét...
Istent kerestem, és Ő annyiszor és annyiszor megtalált engem...

Köszönöm, hogy élhettem!
Érdemes volt!

Ha majd kopogtat nálam is a halál angyala, akkor azt szeretném majd elmondani neki:
Szeretnék ismét élni!

Stuttgart, 2013-10-30.

Nincsenek megjegyzések:

Tanú, aki személyes tapasztalatból tesz kijelentést – Húsvét 3. vasárnapja

Szentírási részek: ApCsel 3,13-15.17-19. // Lk 24,35-48 A mai szentírási részekben kétszer is elhangzik a „tanú” szó. Először Péter ajkán. A...