szerda, október 10, 2012

Tanulságos történet: Hol is van Isten?

A Mestert megszólította egy tudós:
-      Rengeteget tanultam és olvastam, de Istennel nem találkoztam még soha.
-      Valószínűleg nem hajtottál előtte fejet – válaszolta a Mester.

A Mestert egy diák kereste fel:
-      Adok Önnek 100 aranyat, ha elárulja, hol van az Isten.
-      Tőlem meg 200 aranyat kapsz, ha meg tudod mondani, hogy hol nincsen.

A Mester tanult emberek vendége volt.
Meglepő kérdést tett fel nekik:
-      Hol lakik az Isten? – kinevették.
-      Mit beszélsz? A világ telve van az Ő dicsőségével.
A Mester választ adott saját kérdésére:
-      Isten ott lakik, ahová beengedik.

Nincsenek megjegyzések:

Maradjatok bennem, akkor én is bennetek maradok - Húsvét 5. vasárnapja

Kép forrás helye itt érhető el Az imént felolvasott evangéliumi szakaszban mondja Jézus: „Én vagyok az igazi szőlőtő, és Atyám a szőlőműves...