hétfő, november 11, 2019

Azok a régi szép idők – 25 éve történt Medgyesen

Medgyesi 76. számú Szent Márton cserkészcsapat
Szombaton, elővételezve tartották a Feltorja-i Szent Márton búcsút, amelyen én is részt vettem.
Tours-i Szent Márton kapcsán, egy számomra igen fontos, 25 éve, Medgyesen történt esemény jutott eszembe és idehaza egy csoport kép is felszínre került nagyon sok kedves arccal. Sajnos a nevekből már nagyon sok „kiesett” az emlékezetemből...
Azt hiszem mondanom sem kell, hogy a búcsús szentmisében őérettük, értetek imádkoztam.

Itt megosztom ezt a csoportképet azzal a tiszteletteljes kéréssel, hogy aki magára ismer ezen a képen, ami 1994. április 22-én készült, az magán üzenetben, vagy levélben (frszilveszter@gmail.com) a nevével együtt jelezhetné számomra, mellékelve azt is, hogy jelenleg hol él...

Szeretném a ti segítségetekkel összeállítani ennek a képnek a névsorát...

Üdvözlettel,
fr. Szilveszter ofm
alias Kakucs Béla, volt csapatparancsnok

2 megjegyzés:

lime írta...

Leva (Costieanu) Ida a kep elsosorbbol a negyedik vagyok a baloldalrol.
Brassoban ellek egyutt a ferjemmel es a 8 eves fiammal (David), most 35 eves vagyok akkor peddig 10 eves voltam.
Nagyon orulok e kep latasara, a szep regi idok megemlekezeserol.

Unknown írta...

Miklos Lorant Zetevàlalja Harghita

Seminarium Incarnatæ Sapientiæ jelenleg itt van: Szent Mihály Római Katolikus Székesegyház - Gyulafehérvár

  „Istenem! Te megvizsgáltál és jól ismersz engemet...” – 139 (138). zsoltár a nagyszombati liturgiában. Jellegzetesen közép-európai, de leg...