szombat, április 08, 2017

„Jézus a népért hal meg…” Április 8.: 5. nagyböjti hét szombat

Ez 37,21-28   Zsolt 17  Jn 11,45-57

"Jézus a népért hal meg; sőt nemcsak a népért, hanem hogy egybegyűjtse Isten szétszóródott gyermekeit." ( Jn 11,45-57)

Jézus értem is meghalt, de meghalt a haragosomért is, ellenségeimért is!

Keresztény életem nehézsége ott kezdődik, hogy hogyan viszonyulok embertársaimhoz. Őszintén belátom-e igaz haragomat másokkal szemben? Lehet, hogy dühömben én is "szeretném eltüntetni ellenségeimet", mondjuk, hogy - "Követ dobok rájuk", - Lelkileg gyötröm, vagy - Üldözöm haragommal és égre-földre keresem őket ...

Krisztus, segíts belátnom az általam okozott fájdalmat és szenvedést! Add, hogy kinyújthassam kezemet embertársamnak testvérként!
Isten, könyörülj rajtam, hogy én irgalmas tudjak lenni, hogy képes legyek az igaz krisztusi szeretetre!


Forrás: nagyböjti és adventi levelező lista
Feliratkozni az üzenetek listájára a következő linken lehet: https://szepi.hu/mailman/listinfo/uzenet

Nincsenek megjegyzések:

Tanú, aki személyes tapasztalatból tesz kijelentést – Húsvét 3. vasárnapja

Szentírási részek: ApCsel 3,13-15.17-19. // Lk 24,35-48 A mai szentírási részekben kétszer is elhangzik a „tanú” szó. Először Péter ajkán. A...