szerda, december 16, 2015

Adventi gondolatok: December 16. - „Te vagy-e az Eljövendő, vagy mást várjunk?”

Keresztelő János tanítványai kérdezik ezt Jézustól mesterük kérésére. 

Az adventi időben most mi is megkérdezzük: Jézus-e a megígért Megváltó agy mást várjunk? Jézus-e az Üdvözítő vagy mást kell várnunk? Jézus személyében teljesednek-e be az ígéretek vagy tovább kell várnunk? 

A választ az Evangélium pontosan megadja. Az Egyház története folyamán számos tanúságtevő keresztény is válaszolt a kérdésre. Isten most a mi személyes válaszunkra, a mi hitvallásunkra vár. Nem várakozhatunk örökké, mert nem a várakozás a cél, hanem a megérkezés.
Amikor Isten Fiához érkezünk, jó volna megfogalmazni saját hitvallásunkat. De vajon hiszem-e teljes szívemből, hogy Jézus az én Megváltóm és Üdvözítőm? 

Milyen nagy boldogság lenne a szentestén kimondani: Jézusom, terád vártam! 

Lk 7,19-23

Nincsenek megjegyzések:

Maradjatok bennem, akkor én is bennetek maradok - Húsvét 5. vasárnapja

Kép forrás helye itt érhető el Az imént felolvasott evangéliumi szakaszban mondja Jézus: „Én vagyok az igazi szőlőtő, és Atyám a szőlőműves...