szerda, november 20, 2013

Az ember, akit Ferenc pápa átölelt

„Úgy éreztem, mintha a szívem elhagyná a testemet” – mondta Vinicio Riva, az a férfi, akinek fotói pár héttel ezelőtt bejárták az egész világot, miután egy általános kihallgatás alkalmával Ferenc pápa átölelte őt, betegségtől torz külseje ellenére. A történet főszereplőjét a Daily Mail c. brit lap kereste meg.

„A mennyországban éreztem magam. Egy percig sem gondolkodott rajta, hogy megöleljen-e – hangsúlyozta Riva –, a szívem olyan gyorsan vert, hogy azt hittem, meghalok. Nem vagyok fertőző, de ezt ő nem tudta, mégis megsimogatta az arcomat, és semmi mást nem éreztem, csak a szeretetét.”

A folytatás az alábbi linkem
Az ember, akit Ferenc pápa átölelt

Nincsenek megjegyzések:

Sapientia Szabadegyetem 2024. 04. 11. – Dr. Holló László: TORDAI VALLÁSSZABADSÁG ÉS A KATOLIKUS AUTONÓMIA

.  Leírás A Magyar Országgyűlés a 2018. évi I. törvényében január 13-át a vallásszabadság napjává nyilvánította annak emlékére, hogy az 156...