péntek, szeptember 27, 2013

Könyvek... Imre atya írása

A könyvtárban...
Olyan vagyok, mint egy könyv.
Te is olyan vagy mellettem, mint egy könyv.
Születésünk óta ott állunk az Élők Könyvtárában.

Hogy mikor kerültél mellém?
Talán az egyik nagytakarítás alkalmával?
Vagy amikor új polcokat kapott a könyvtár?
Az is lehet, hogy akkor, amikor új könyvekkel gyarapodtunk.
Nem fontos!
A lényeg az, hogy most egymás mellett vagyunk.

Minden nap alkalmam van arra, hogy olvassak belőled,
és egyre inkább lelkesedem Érted.
Alig olvasom el az egyik fejezetet belőled, már alig várom,
hogy elolvashassam a következőt. Roppant érdekes mindegyik.
Félelemmel vegyes örömmel remélem, hogy soha nem ér véget könyved...

És Te is olvasol bennem.
Egyetlen egy lapot sem ugrasz vagy futsz át, hanem mindegyiket alaposan végigböngészed.
Néha megállsz az olvasásban és csodálkozol, mert olyasvalamire
bukkansz bennem, ami elbűvöl.

A legjobban az esik, amikor a sorok között is tudsz olvasni.
Akkor érzem, hogy hogy ismersz engem.
Igazán ismersz engem.
Nem, mint azok, akik csak a betűkre figyelnek...

Melletted a másik oldalon van egy újabb könyv...
Mellettem is van egy másik könyv...
Milyen szép lenne, ha egyszer mindenki könyvét el tudnánk olvasni...

Figyelmesen, alaposan – és a sorok között is olvasva!

Stuttgart, 2013-09-27.

Nincsenek megjegyzések:

Sapientia Szabadegyetem 2024. 04. 11. – Dr. Holló László: TORDAI VALLÁSSZABADSÁG ÉS A KATOLIKUS AUTONÓMIA

.  Leírás A Magyar Országgyűlés a 2018. évi I. törvényében január 13-át a vallásszabadság napjává nyilvánította annak emlékére, hogy az 156...