szombat, június 01, 2013

MINDENT MEGKAPTAM AZ ÚRTÓL - Meghallgatta imádságomat!

Erőt kértem az Úrtól, s Ő nehézségeket adott, amelyeken megedződtem.
Bölcsességért imádkoztam, és Ő problémákat adott, amelyeket megtanultam megoldani.
Előmenetelt óhajtottam, gondolkozó agyat és testi erőt kaptam, hogy dolgozzam.
Bátorságot kértem, és Isten veszélyeket adott, amelyeket legyőztem.
Szeretetre vágytam, és kaptam az Úrtól bajba jutott embereket, hogy segítsek rajtuk.
Kegyes jóindulata helyett, alkalmakat kaptam a jóra.
Semmit nem kaptam, amit kértem, és mindent megkaptam, amire szükségem volt.

Meghallgatta imádságomat!

Nincsenek megjegyzések:

Sapientia Szabadegyetem 2024. 04. 11. – Dr. Holló László: TORDAI VALLÁSSZABADSÁG ÉS A KATOLIKUS AUTONÓMIA

.  Leírás A Magyar Országgyűlés a 2018. évi I. törvényében január 13-át a vallásszabadság napjává nyilvánította annak emlékére, hogy az 156...