hétfő, április 21, 2008

Ez a nap más

„Ez a nap más, mint a többi, ezt te is jól tudod
Másként kelt fel reggel a nap és másként járt a hold…”
Ezt a kedves énekszöveget kaptam ma, az egyik kedves BARÁT-tom/tól. (Meg is lehet hallgatni a Linkek énekei között a teljes szöveget.)
Valóban ez a nap más volt, mint a többi, az elmúlt hét hideg, szomorkás napjai után… Másként sütött és más fényben lehetet látni a fehér bástyától a várost, a kis kolostorunkat. És más fényben ragyogtak a virágok is a parkban illetve a kolostor udvarában… Néhány, ma készített kép is igazolja a leírtakat…
Más azért is, mert több üdvözlő sor mellett kaptam egy kedves videó klipet is…
És más azért is, mert ma több időt fordíthattam arra, AKI igazán fontos nekem…
S az Üzenete mintha ma még inkább nekem szólna:
Mi azt valljuk, hogy az ember a hit által válik igazzá, a törvény szerint tettektől függetlenül.” (Rom 3,28)

A fekete templomhoz vezető utca elején lévő körforgalom és az utcában lévő belvárosi katolikus templom tornya látható jobbra.


Kolostor belső udvara



A város háza előtt lévő virágos magnolia fa...

Nincsenek megjegyzések:

Sárkányölő Szent György vértanú – Ferences templom és kolostor védőszentje – Esztelnek

A fölséges és dicsőséges Isten kegyelméből megünnepelhettük templomunk, kolostorunk és templomi közösségünk védőszentjének, Sárkányölő Szent...