csütörtök, március 26, 2020

Ferenc pápa pénteken (május 27.) imát vezet, és a végén rendkívüli áldást ad, ami teljes búcsúval jár

Március 27-én, pénteken, erdélyi idő szerint 19 órakor, a Szent Péter bazilika előtti téren Ferenc Szentatya imát vezet, és a végén rendkívüli Urbi et Orbi áldást ad. 
(Ferenc pápa március 27-én pénteken Urbi et Orbi áldás ad teljes búcsúval - Vatican News)

Az áldás teljes búcsúval jár, mindazoknak, akik élő közvetítésben követik azt.
A következő csatornákon keresztül lehet követni: Duna Tv, Bonum Tv, Magyar Katolikus Rádió, Szent István Rádió, Erdélyi Mária Rádió

Éljünk a teljes búcsú elnyerésének e rendkívüli lehetőségével.

Nincsenek megjegyzések:

Maradjatok bennem, akkor én is bennetek maradok - Húsvét 5. vasárnapja

Kép forrás helye itt érhető el Az imént felolvasott evangéliumi szakaszban mondja Jézus: „Én vagyok az igazi szőlőtő, és Atyám a szőlőműves...