hétfő, december 04, 2017

KÉRDED HOGY VAGYOK ?

Kérded hogy vagyok?
Köszönöm jól vagyok.

Fáj a lábam, fáj a vállam,
A csontjaim, mind ahány van.
A csípőm ki kell cserélni,
Így tovább nem lehet élni.

Ízületeim is fájnak,
Gyógyszert arra nem találnak.
Vérnyomásom ugrál fel s le,
Már nem tudom mit vegyek be.

Szívverésem aritmikus,
Belőlem él a patikus.
Gyomrom is fáj de nem félek,
Losec, Zantek amin élek.

Allergiám néha kitör
És olyankor nagyon gyötör.
Tüdőm hörög, orrom folyik,
De percek múlva már elmúlik.

Szemnyomásom nincsen rendbe',
Csepegtetek reggel este.
Minap orvosom keresett,
Vörös vérsejtem lesett.
Mivel a súlyom is lecsökkent
Azt mondta, hogy ő is meghökkent.
S hogy nincs-e tumor a belembe'
A huncutja belenézett a fenekembe.

Mindezek ellenére látod hogy nem panaszkodom,
Köszönöm kérdésed, ÉN MINDIG JÓL VAGYOK!

Forrás: továbbított levél

Nincsenek megjegyzések: