vasárnap, március 09, 2014

Nagyböjti gondolatok: Március 9. Vasárnap

Olvass!
Ter 2,7-9; 3,1-7a;
Róm 5,12-19;
Mt 4,1-11

Elmélkedj!
Ez az a pillanat, amikor Jézusnak kimondhatjuk: „Uram, én hagytam, hogy csalódjak, százféle módon elbújtam, elmenekültem a Te szereteted elől, de most újra itt vagyok, azért, hogy megújítsam a Veled való szövetséget. Szükségem van Rád! Válts meg engem újra, vegyél fel még egyszer megváltó karjaid közé engem.”

Cselekedj!
Végiggondolom, miben lehetnék hűségesebb.

Az elmélkedések gondolatait Ferenc pápa Evangelii Gaudium című apostoli leveléből válogatta a Bp. Margit krt-i Ferences Plébánia munkatársainak közössége.

Nincsenek megjegyzések:

XII. Felsőháromszéki Gyalogos Zarándoklat Csíksomlyóra

 Az idén is meg lesz szervezve a gyalogos zarándoklat Csíksomlyóra.