vasárnap, június 16, 2013

Én Vagyok A Lány Aki Az Életet Választotta

that-girl-who-chose-life
[Raquel Kato írása a focus.org weboldalról.]
Tehát… 22 éves vagyok és egy szingli édesanya, régebben én voltam ,,a lány, aki várandós lett.” Az őrült megtéréstörténetem után, amelyben abortuszt jegyeztem elő, az életet választottam, Istent választottam és a gyógyulást választottam, úgy gondoltam, hogy talán néhányan szeretnétek egy frissítést és betekintést abba, hogy milyen az pro-life-nak lenni. [terhességmegszakítás ellenesnek] 

Tehát itt van:
Igen, az életet választottam, és életet adtam a legtökéletesebb kislánynak, AvaMarie Rose-nak, 2012 október 23-án. (pont a Tiszteld az Éltetet Hónap szívében, milyen tökéletes) 9 óra 56 perckor belépett a világba 3 kg 8 dekával és 51 cm-el. Tökéletes volt, és most is az minden lehetséges módon. Sohasem tudtam, hogy ennyire szerethetek valakit. Teljesen rávilágít arra, hogy Isten éppen mennyire szeret bennünket.

Megáldott ezzel a gyönyörű kislánnyal, AvaMarie Rose-al, s nem lehetnék szerelmesebb. Állandóan emlékeztet, hogy milyen nagyszerű az Isten és milyen értékes az élet. ,,Ava” az Éva egyik változata, amely azt jelenti, hogy élet, és a ,,Marie” a Mária egyik változata. Így teljesen egyértelmű, hogy miért kombináltam a két nevet, azért hogy megalkossam a nevét. A történetének egy tökéletes leírása. Ő az élet mellet való választást jelképezi, s nem tudtam volna így cselekedni Isten tökéletes szeretete nélkül és Mária tökéletes példája nélkül, hogy miként mondjunk ,,Igen-t” az életre. Máriának szintén egy ,,nem tervezett” terhessége volt; szintén volt egy választása. AvaMarie középső neve Rose a saját középső nevem után, de szintén egy gyönyörű jelképe annak, hogy milyen gyönyörűség jöhet egy tökéletlenségből, mint ahogy rózsák kelnek egy tüskebokron. 

A folytatás itt olvasható

Nincsenek megjegyzések:

Tanú, aki személyes tapasztalatból tesz kijelentést – Húsvét 3. vasárnapja

Szentírási részek: ApCsel 3,13-15.17-19. // Lk 24,35-48 A mai szentírási részekben kétszer is elhangzik a „tanú” szó. Először Péter ajkán. A...